niedziela, 31 lipca 2016

WAKACYJNY NIEZBĘDNIK



Wakacje to ulubiona pora roku większości ludzi, moja również :)
Ze względu na miejsce zamieszkania ten czas doceniam jeszcze bardziej. Niestety w Irlandii pogoda nie rozpieszcza... dlatego zawsze przebieram nóżkami jak tylko szykuje mi się wyjazd w ciepłe kraje czy nawet do domu <3
A ponieważ właśnie za tydz obieram kierunek Wrocław <3 <3 <3 postanowiłam podzielić się moim totalnym must have w okresie letnim.


Przede wszystkim lato to czas kusych kreacji, okularów słonecznych, opalania i kolorów. Nie inaczej jest u mnie:)

KOLOROWE PAZNOKCIE

Oczywiście kolorystyka zdecydowanie jest dużo bardziej intensywna latem :) mogę być ubrana nawet dość neutralnie, ale okulary słoneczne i kolorek na dłoniach robią mi całą robotę.

OKULARY SŁONECZNE

Absolutna podstawa latem! Od dnia kiedy na moich oczach zagościły soczewki ( link do posta o okularach i soczewkach jest TU ) mam ogromną przyjemność w noszeniu wszelakich binokli. Kiedyś się jeszcze mega zastanawiała, które mi pasuje a które nie... z wiekiem ma to w nosie i noszę na swoim nosie takie jakie mi się po prostu podobają :) wszystkim polecam trochę dystansu i oczywiście okulary z filtrem i najlepiej polaryzacyjne. Właśnie jestem na tropie inwestycji w swoje pierwsze porządne okulary słoneczne. Oczy ważna sprawa, trzeba chronić.

BIAŁA KOSZULKA / JEANSOWE SZORTY

Czy jest tu jakaś osoba dla której ten zestaw nie jest absolutną, totalną podstawą?
Wątpię... :)

BIAŁE TRAMPKI 

Koniecznie!
Czasami w ciągu dnia pogoda nie pozwala na zakryte obuwie, ale już wieczorem <3 uwielbiam :) fantastyczny zestaw z wszystkim co wymieniłam wyżej! To moja najbardziej typowa letnia stylówka : szorty, biały top, białe trampki, kolorowe paznokcie i okulary na nosie :D 

KOLOROWE POMADKI

Lato to okres kiedy mój makijaż zdecydowanie jest minimalistyczny, ale aby za nudno tez nie było uwielbiam wszelkie wyraziste i jaskrawe pomadki. Do zestawu wyżej należy dołączyć fuksjową lub czerwoną pomadkę ( o mojej idealne czerwonej pomadce na lato piszę TU ) i włosy upięte na czubku głowy, plus rower między nogi! 
oto ja na urlopie w domu <3

STROJE KĄPIELOWE

Co to za letni wypoczynek bez kąpieliska? nie zależnie jakiego, każde ochłodzenie jest dobre, no i troszkę kolorku na skórze też by się przydało. 
Dobry strój kąpielowy to również totalny wakacyjny niezbędnik. W tym roku kupiłam ich więcej niż kiedykolwiek chyba! Ale moim faworytem jest ten dwuczęściowy w meksykańskie czaszki :) nie dość, że nikt się nie zastanowi czy to napewno mój, to po prostu fantastycznie leży! Ten akurat jest jednocześnie moją pamiątką przywiezioną z Tajlandii, ale napewno można go kopić internetowo. Firma 69 SLAM, niestety troszkę droższa, ale zwraca się w pomysłowości printów i jakości materiałów. Serdecznie polecam chociaż odwiedzić ich stronę internetowa. Za to niedawno wpadł mi w ręce, odesłany do lamusa strój jednoczęściowy i muszę powiedzieć, że przeżywają one w tym roku totalny renesans! jest tyle fantastycznych kroi, kolorów i wzorów, że napewno każdy znajdzie coś dla siebie :) ten mój ze sklepu H&M za 20 euro, dużo bardziej przystępnie niż poprzedni. Ubóstwiam oba! i oba zabieram na swój wypoczynek :) 



FILTRY DO OPALANIA

Wiadomo - podstawa. Ochrona słoneczna jest mega ważna i ja również nie opalam się bez tego. Przyznaję, że na co dzień nie jestem temu wierna, ale jest to konsekwencją pogody. Natomiast na wyjeździe obowiązkowo.

BALSAMY I OLEJKI

Szczególnie latem nasza skóra domaga się nawilżenia, więc ulubiony balsam do ciała mam wtedy w ruchu dwa razy dziennie! W tym letnim okresie bardzo też lubię stosować suche oleje na nogi, aby ładnie, zdrowo się błyszczały.


Tak mi się kojarzą moje wakacje i nie zmienia się to już od lat!

A jak to wygląda u Was? Jakie są wasze niezbędniki?



3 komentarze:

  1. Dobre zestawienie, szczególnie dla osób zapominających o liście rzeczy niezbędnych na wyjazd. A zdarza się że czasem, niektóre z tych rzeczy wydają się tak podstawowe, że nie zapisujemy ich na liście,a potem się okazuje, że np. nie wzięliśmy okularów... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tragedia! właściwie jakbym zapomniała większości z tej listy to byłoby słabo... ma się te swoje przyzwyczajenia :)

      Usuń