wtorek, 31 października 2017

PIECZONA DYNIA Z JAKIEM W KOSZULCE


Z jesienią nieodłącznie kojarzy mi się dynia.

Tu pieczona w piekarniku, podana z jajkami w koszulce, miksem sałat, orzechami, fetą i syropem klonowym... brzmi smacznie? ciekawie?
-> klikaj na przepis! smacznego :)


Świetny, smaczny i prosty przepisz na pyszny lunch lub lekką kolację.

SKŁADNIKI:
- dynia
- jaka
- sałata
- ser feta
- orzechy
- syrop klonowy



PRZYGOTOWANIE:

Wystarczy upiec dynię w plastrach w piekarniku aż się lekko przypiecze (możecie zostawić wtedy skórkę). Ja sama lekko ją skropiłam oliwą i posypałam odrobina soli i pieprzu.

Przygotowujemy jajka w koszulce -> ilość zależna od preferencji, ja postawiłam na dwie sztuki.

Na talerzy układamy miks sałat, zdecydowanie skorzystajcie z tego co macie akurat w lodówce.

Nakładamy upieczoną dynię i gotowe jajka. Do wykończenia posypujemy orzechami włoskimi i pokruszonym serem feta a do smaku skrapiamy całość syropem klonowym.



P.S. Całkiem możliwe, że jako w koszulce to dla Ciebie nowość, nic bardziej prostego. Do gotującej się wody dodajemy sporą ilość octu (warto zamieszać łyżką) a następne wbijamy jako. Gotujemy 2 min i wyławiamy cedzakiem na nasz talerz. Tadam!!!



PYCHA!



_______________________________________________

A Wy co lubicie robić jesienią z dyni?





2 komentarze:

  1. Uwielbiam dynie �� bardzo prosto I szybko robi sie kremy z dyni, smaczne sa ��

    OdpowiedzUsuń