środa, 21 czerwca 2017

LOOK OF THE DAY - BORDOWA SUKIENKA BOHO


Stylizacja z bordową boho sukienką marki River Island.

Sukienka stała się moim łupem z wyprzedaży zaledwie kilka dni temu. Zawsze mam oko na rzeczy tego typu, bo dość trudno jest mi znaleźć coś, co będzie odpowiadać mi długością. Ta nie dość, że nie jest za krótka to jeszcze jest mega zwiewna i spokojnie można ją nosić teraz do trampek, a jesienią do botków, czy traperów. Cena początkowa to 45 euro, mi udało się ją kupić za 20. Fason jest dość luźny i aby nabrać trochę kształtu, spięłam ją sobie w pasie zwykłym cienkim paskiem do spodni. A sam wzór boho będzie modny napewno każdego sezonu. 

Zapraszam do podpatrzenia więcej na te mega słoneczne zdjęcia! 
















sukienka - River Island, aktualna wyprzedaż

buty - Converse

zegarek - Marc Jacobs

okulary - Ray Ban







photo by @gagata_d

12 komentarzy:

  1. Jaka piękna! Śliczny kolor.Ostatnio podobają mi się sukienki z długimi rękawami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też coś takiego szukałam. Ta akurat ma cieniutki materiał i jest bardzo zwiewna, więc nada się też na lato :)

      Usuń
  2. przepiękna! obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sukienka jest taka piękna. Ten kolor! Cudo normalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalny kolor, twarzowa i kobieca propozycja

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się przekonać do sukienek, jakoś zawsze wygodniej mi było w spodniach ;) Ale ta, ma bardzo ładny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ta stylizacja;) Sukienka na pewno sprawdzi się w wersji eleganckiej i na sportowo;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka w moim stylu, na jesień szary czy granatowy cardinga ;) Bardzo dobrze w niej wyglądasz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka świetnie prezentuje się z tymi białymi trampkami, jestem na tak! :)

    OdpowiedzUsuń