czwartek, 26 maja 2016

DZIEŃ MAMY


DZIEŃ MAMY

 Jak dla mnie nadal jeden z ważniejszych dni w roku, choć sama mamą nie jestem.
Niestety od dłuższego czasu nie mam okazji spędzać tego dnia z moja własną... zawsze jest mi bardzo przykro.
A co byśmy robiły gdybyśmy miały okazje? Co jej podaruje?


Z perspektywy wieku i mojej sytuacji wiem, że nie można dać nic lepszego drugiemu człowiekowi jak czas. I właśnie to bym jej napewno dała.
 Była by kawa, ciastko, zakupy może kino lub teatr, a może po prostu spacer, na pewno odwiedziny u naszej Babci, w końcu ona tez dzisiaj ma swoje święto.
Bardzo mi tego brakuje...


Zamiast tego napewno zadzwonię i odrobię to wszystko jak tylko pojadę na urlop do domu. A na ten moment będę się posiłkować jakiś małym prezentem.

Nie zależnie od okazji wydaje mi się, że każda kobieta lubi dostawać kwiaty i zawsze jest to trafiony gest. 
A wiec, to po pierwsze.


Po drugie:
Fajnie jest sprezentować jakiś drobiazg, i tu zależy co przez to słowo rozumiecie. Dla jednych będzie to po prostu bombonierka, dla drugich perfumy, zestaw kosmetyków, ręcznie robiona laurka, bilety na wydarzenie, które spędzimy razem.



Po trzecie:
 niezależnie od wyboru i funduszu, mamę będzie cieszyć wszystko :)


W mojej rodzinie mama tego dnia ładnych kilka lat temu dostała inny prezent w postaci mojej siostry!
Zatem po raz kolejny dzisiejszego dnia droga siostrzyczko, życzę Ci dużo zdrowia, uśmiechu na co dzień, spełnienia wszystkich marzeń i znalezienia swego miejsca :)

Buziaki dla Was dziewczyny***

Kocham Was bardzo <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz