piątek, 6 maja 2016

TO BYŁ KWIECIEŃ


To był kwiecień...

Co w tym czasie się u mnie działo? Zapraszam na foto relację.



Przede wszystkim to miesiąc, w którym stworzyłam tego bloga, właściwie stało się to pod koniec tego miesiąca.  Mogliście już o tym przeczytać w pierwszym poście, więc nie chce się powtarzać. Chciałam się tylko pochwalić, iż zakupiłam aparat :) jupi! o tej inwestycji myślałam już pewnie od roku, ale dopiero stworzenie tej strony zmotywowało mnie do realizacji tej myśli, co za tym idzie zdjęcia będą lepsze, obiecuję zająć się tym na poważnie :)


Odwiedziliśmy sklep Ikea, gdyż poszukiwałam gadżetów do zdjęć.  


Wycieczka do zamku Malahide, o czym już pisałam. 


Mają tam piękne ogrody ...



Sporo wspólnego wolnego :) 


Spacer po Phoenix parku... 





...intensywne wrażenia i piękna słoneczna pogoda :)


Wciskanie jednych z lepszych burgerów w mieście z moim "partnerem" :)


Ten miesiąc był "równy" powstaniu bloga, dlatego zdjęć i wydarzeń nie jest w nim aż tak dużo, ale od następnego będą wyglądać już trochę inaczej. 

Założyłam też konto na Instagramie! wow! dla mnie to dopiero coś, więc uczę się powoli jak ciekawie z niego korzystać, zapraszam do odwiedzin, a także na moją stronę na Facebooku. 


Wszystkie moje działania to próby i błędy, małe sukcesy a na już pewno małe kroczki. Polowi sama wszystkiego się uczę i jestem bardzo wdzięczna wszystkim którzy mnie wspierają :)

 buziaki *
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz